Bakalářské a diplomové práce

BP v akademickém roce 2024/2025

Podle čl. 8 Směrnice děkana pro realizaci bakalářských a navazujících magisterských studijních programů jsou studenti bakalářského studijního programu povinni vybrat si téma bakalářské práce během období výuky zimního semestru ve 3. ročníku. Výjimku tvoří výběr tématu bakalářské práce ve studijním programu Biomedicínská technika (BMT) a Biomedical Technology, kde je vyžadována návaznost na semestrální projekt, a proto je výběr tématu studentům posunut do konce měsíce ledna daného akademického roku. Další výjimku tvoří studenti studijního programu Laboratorní diagnostika ve zdravotnictví (LDZ), kteří jsou povinni vybrat si téma bakalářské práce do konce zkouškového období letního semestru 2. ročníku.

Pro akademický rok 2024/2025 tedy platí, že téma bakalářské práce si student musí vybrat od 23. 9. 2024 do 12. 1. 2025! Studenti oboru BMT si musí vybrat téma bakalářské práce do 31. 1. 2025! Studenti 2. ročníku programu LDZ studující tento ročník v akademickém roce 2023/2024 si musí vybrat téma bakalářské práce do 8. 9. 2024, studenti 2. ročníku programu LDZ studující tento ročník v akademickém roce 2024/2025 si musí vybrat téma bakalářské práce do 7. 9. 2025!

Datum odevzdání bakalářské práce (platí i pro přepracované, doplněné či nové bakalářské práce z neúspěšných SZZ v akademickém roce 2023/2024) je 15. 5. 2025 do 12 hodin elektronicky v databázi PROJECTS, 1x oboustranně tištěnou bakalářskou práci svázanou v kroužkové vazbě student odevzdá v den konání SZZ tajemníkovi SZZ komise (tištěná verze musí být přesnou kopií elektronické verze). Po obhajobě je výtisk bakalářské práce studentovi vrácen.

Datum odevzdání přepracované, doplněné či nové bakalářské práce pro opravný termín SZZ (platí pro opravné SZZ z neúspěšných SZZ v červnu 2025) je 14. 8. 2025 do 12 hodin elektronicky v databázi PROJECTS, 1x oboustranně tištěnou bakalářskou práci svázanou v kroužkové vazbě student odevzdá v den konání SZZ tajemníkovi SZZ komise (tištěná verze musí být přesnou kopií elektronické verze). Po obhajobě je výtisk bakalářské práce studentovi vrácen.

Do 15. 4. 2025, nejpozději do konce úředních hodin může student podat žádost o přesun termínu SZZ (Žádost o přesun SZZ) děkanovi fakulty s vyjádřením vedoucího práce (pokud se žádost týká závěrečné práce) a vedoucího katedry garantující studijní program. Součástí žádosti je uvedení vážného důvodu.

Student je povinen odevzdat bakalářskou práci v termínech stanovených časovým plánem příslušného akademického roku (viz výše) pro Fakultu biomedicínského inženýrství. Pokud student ve stanoveném termínu bakalářskou práci neodevzdá a nevyužije možnosti dle čl. 7 odst.7.4 Směrnice děkana pro realizaci bakalářských a navazujících magisterských studijních programů, studijní oddělení ho odhlásí z termínu SZZ (to neplatí pro opravné a náhradní termíny SZZ stanovené děkanem).

Student si zapisuje bakalářskou práci jako předmět v semestru, v němž předpokládá ukončení studia. Zápočet za bakalářskou práci, která splňuje veškeré formální náležitosti, uděluje vedoucí práce. Ve výjimečných případech, např. nepřítomnosti vedoucího práce z důvodů nemoci, služební cesty apod. a v případě externích vedoucích, uděluje zápočet garant studijního programu, jeho zástupce (či zástupce pro danou specializaci, pokud se studijní program dělí na specializace), či vedoucí katedry garantující studijní program. Tento zápočet musí být zapsán v KOS. Na základě tohoto zápisu může student odevzdat bakalářskou práci. Přičemž platí zásada, že u externích vedoucích musí být zapsán zápočet do KOS na základě jejich sdělení sekretariátu katedry garantující studijní program. V případě nepřítomnosti vedoucího práce (externisty) nebo neobdržení vyjádření, posuzuje formální náležitosti garant studijního programu, jeho zástupce (nebo zástupce pro danou specializaci, pokud se studijní program dělí na specializace), nebo vedoucí katedry garantující studijní program a na základě toho je udělen či neudělen zápočet do KOS. Současně platí zásada, že úroveň zpracování nesmí být podmíněna udělením, či neudělením zápočtu. Kvalita zpracování je hodnocena výhradně posudky, a to vedoucího a oponenta. Student, který obdržel v rámci obou posudků hodnocení F má možnost takovou práci obhajovat před komisí pro SZZ.

Tištěná verze bakalářské práce: student odevzdává jednu práci oboustranně tištěnou a svázanou v kroužkové vazbě v den konání SZZ tajemníkovi SZZ komise (v dostatečném předstihu před vlastní obhajobou). Výtisk obsahuje nepodepsané zadání, které si student stáhne z databáze PROJECTS ve formátu PDF, viz postup zde. Dále obsahuje Prohlášení o samostatném zpracování a použití UI (umělé inteligence), které student potvrdí a stáhne z KOS (prohlášení bude v KOS dostupné po 17. 2. 2025). Tištěná verze musí být přesnou kopií elektronické verze.

Elektronická verze bakalářské práce: student odevzdává práci v elektronické verzi do 12.00 hodin dne uvedeného jako termín pro odevzdání práce v Časovém plánu akademického roku pro FBMI (viz výše) do databáze PROJECTS (práce se nenahrává do informačního systému KOS, do KOS bude automaticky překlopena z PROJECTS po jejím obhájení). Závěrečnou práci lze odevzdat do databáze PROJECTS (včetně vyplněných editačních polí a podle povahy tématu i s přílohami) až poté, co je v KOS udělen studentovi zápočet v souladu s čl. 8 odst. 8.7 Směrnice děkana pro realizaci bakalářských a navazujících magisterských studijních programů. Postup vložení bakalářské práce do databáze PROJECTS je uveden zde. Nejdéle do tohoto termínu a času lze nahrát opakovaně upravenou elektronickou verzi. Původní soubor se automaticky přepíše. Elektronická verze práce musí být přesnou kopií oboustranně tištěné verze a obsahuje rovněž nepodepsané zadání bakalářské práce, které si student stáhne z databáze PROJECTS ve formátu PDF a Prohlášení o samostatném zpracování a použití UI (umělé inteligence), které student potvrdí a stáhne z KOS (prohlášení bude v KOS dostupné po 17. 2. 2025). Elektronická verze se odevzdává jako soubor PDF (případně se navíc přidává další samostatný soubor ZIP, pokud jsou součástí rozsáhlejší přílohy). Standardní limit jednoho souboru je do 100 MB. Pokud jsou součástí práce videa, fotografie apod., je nutné provést jejich kompresi, aby se zmenšila velikost nahraného souboru ZIP a zkrátila doba stažení těchto souborů vedoucím a oponentům závěrečných prací z databáze PROJECTS. Není nutné odevzdávat tyto přílohy v nejlepším rozlišení a kvalitě. V případě větších příloh je nutné kontaktovat podporu na projects@fbmi.cvut.cz.  Zásady pro pojmenování souborů jsou uvedeny v PŘÍKAZU DĚKANA č. 2/2013 o postupu při odhalování plagiátů kvalifikačních prací studentů ČVUT FBMI v českých studijních programech.

Kromě nahraného souboru s bakalářskou prací, je povinné v databázi PROJECTS vyplnit tyto kolonky:

  • klíčová slova v jazyce práce
  • klíčová slova v anglickém jazyce
  • abstrakt v jazyce práce
  • abstrakt v anglickém jazyce
  • vybrat jazyk práce

V databázi PROJECTS je také uveden nález z antiplagiátorského systému THESES/iThenticate a to nejpozději se zveřejněním posudků (viz Příkaz děkana č. 2/2013). Odpovědný pracovník určený vedoucím katedry garantující studijní program zhodnotí nález ze systému THESES/iThenticate. Výsledek nálezu se uvede společně s hodnocením od vedoucího a oponenta práce a bude sloužit jako podklad pro jednání komise SZZ.

Student vypracovává bakalářskou práci v jazyce českém, slovenském nebo anglickém dle článku 16, odst. 4 Studijního a zkušebního řádu pro studenty ČVUT v Praze. V případě vypracování závěrečné práce v jazyce anglickém, obsahuje elektronická verze práce titulní stranu (list), zadání práce a prohlášení v anglickém jazyce. V případě vypracování závěrečné práce v jazyce českém a slovenském, obsahuje elektronická verze práce titulní stranu (list), zadání práce a prohlášení v českém jazyce. Prohlášení o samostatném zpracování a použití UI (umělé inteligence) student potvrdí v KOS (prohlášení bude v KOS dostupné po 17. 2. 2025). Pro potřeby elektronické verze bakalářské práce si student stáhne prohlášení z KOS a vloží ho do bakalářské práce.
Všechny bakalářské práce jsou zveřejňovány v elektronické formě včetně všech příloh a posudků v digitální knihovně Fakulty biomedicínského inženýrství (institucionální repozitář, https://dspace.cvut.cz/).   

K zadání bakalářské práce musí student vyjádřit svůj souhlas prostřednictvím KOS nejpozději na začátku semestru (typicky během prvního týdne letního semestru třetího ročníku), ve kterém si student zapsal bakalářskou práci jako předmět. Platnost zadání je omezena na dobu tří následujících semestrů. Studenti studijního programu LDZ tak učiní na začátku zimního semestru 3. ročníku (typicky během prvního týdne zimního semestru). Platnost zadání bakalářské práce u studijního programu LDZ je omezena na dobu čtyř následujících semestrů. Na zadání bakalářské práce je uvedena položka "Zadání platné do": podle výše uvedeného pravidla. Termín konání SZZ se na zadání bakalářské práce neuvádí.

Hlavní zásady a pokyny pro vypracování bakalářské práce jsou pro studenty uvedeny na https://knihovna.cvut.cz/cs/seminare-a-vyuka/jak-psat/jak-psat-zaverecnou-praci. Šablony pro psaní bakalářských prací pro jednotlivé programy, které především definují požadovaný obsah práce a formální náležitosti, jsou uvedeny na konci této stránky.

Dalším důležitým dokumentem je:

Důležité UPOZORNĚNÍ!

Z hlediska formálních náležitostí pro úpravu bakalářských prací platí doporučení v rámci ČVUT, které je společně s ostatními dokumenty k dispozici na https://knihovna.cvut.cz/cs/seminare-a-vyuka/jak-psat/jak-psat-zaverecnou-praci. Pokyny pro vypracování bakalářské práce z katedry, která garantuje příslušný studijní program, mají vždy přednost před obecnými pokyny ČVUT.

Ve vztahu k výše uvedeným doporučujícím dokumentům jsou pro bakalářské práce na všech programech Fakulty biomedicínského inženýrství  uvedeny upřesňující pokyny:

  • při vypracování bakalářské práce v anglickém jazyce, obsahuje elektronická verze práce  titulní stranu (list), zadání práce a prohlášení v anglickém jazyce,
  • při vypracování bakalářské práce v jazyce českém a slovenském, obsahuje elektronická verze práce titulní stranu (list), zadání práce a prohlášení v českém jazyce,
  • při psaní bakalářské práce je nutné se řídit “Rámcovými pravidly používání umělé inteligence na ČVUT pro studijní a pedagogické účely v Bc a NM studiu“,
  • z hlediska okrajů se budou ve všech pracích používat okraje 25 mm,
  • rozsah bakalářské práce se stanovuje na min. 40 normostran (počet stran od obsahu práce po seznam příloh, přílohy se již do rozsahu nepočítají),
  • vzor titulní strany je uvedený zde,
  • logo ČVUT smí být použito pouze takové, které je uvedeno na  https://www.cvut.cz/logo-a-graficky-manual a podle pokynů uvedených v PŘÍKAZU REKTORA č. 4/2016 k užívání znaku ČVUT a k zavedení Grafického manuálu identity ČVUT,
  • tímto se upřesňují a doplňují pokyny v rámci dokumentu ČVUT (viz výše), které jsou pouhým doporučením v rámci ČVUT.
     

Příkaz děkana č. 2/2013 o postupu při odhalování plagiátů kvalifikačních prací studentů ČVUT FBMI v českých studijních  programech.

Šablony pro psaní bakalářské práce:

Bakalářský studijní program Šablona
BMT/Biomedicínská technika - program garantovaný katedrou biomedicínské techniky (aktualizovaná šablona bude k dispozici v lednu 2025) zde (soubor je nutné nejprve uložit a použít PDF reader, NE PDF plugin ve www prohlížeči)
RA, ZZ, LDZ, BOO - programy garantované katedrou zdravotnických oborů a ochrany obyvatelstva zde
FZT – program garantovaný katedrou zdravotnických oborů a ochrany obyvatelstva zde
OPT - program garantovaný katedrou přírodovědných oborů (aktualizovaná šablona bude k dispozici v lednu 2025) zde
DP v akademickém roce 2024/2025

Podle čl. 8 Směrnice děkana pro realizaci bakalářských a navazujících magisterských studijních programů jsou studenti navazujícího magisterského studijního programu povinni vybrat si téma diplomové práce nejpozději během období výuky zimního semestru ve 2. ročníku. Výjimku tvoří studenti programu Civilní nouzové plánování (CNP) a programu Aplikovaná fyzioterapie (AFZT), kteří si musí vybrat téma diplomové práce do konce 1. části zkouškového období letního semestru prvního ročníku.

Pro akademický rok 2024/2025 tedy platí, že téma diplomové práce si student musí vybrat od 23. 9. 2024 do 12. 1. 2025 (studenti 1. ročníku programu CNP a AFZT, kteří nastoupili ke studiu v akademickém roce 2023/2024 do 30. 6. 2024, studenti 1. ročníku programu CNP a AFZT, kteří nastoupili ke studiu v akademickém roce 2024/2025 do 29. 6. 2025)!

Datum odevzdání diplomové práce (platí i pro přepracované, doplněné, či nové diplomové práce z neúspěšných SZZ v akademickém roce 2023/2024) je 15. 5. 2025 do 12 hodin elektronicky v databázi PROJECTS a 1x oboustranně tištěnou diplomovou práci svázanou v kroužkové vazbě student odevzdá v den konání SZZ tajemníkovi SZZ komise (tištěná verze musí být přesnou kopií elektronické verze). Po obhajobě je výtisk diplomové práce studentovi vrácen.  

Datum odevzdání přepracované, doplněné či nové diplomové práce pro opravný termín SZZ (platí pro opravné SZZ z neúspěšných SZZ v červnu 2025) je 14. 8. 2025 do 12 hodin elektronicky v databázi PROJECTS, 1x oboustranně tištěnou diplomovou práci svázanou v kroužkové vazbě student odevzdá v den konání SZZ tajemníkovi SZZ komise (tištěná verze musí být přesnou kopií elektronické verze). Po obhajobě je výtisk diplomové práce studentovi vrácen.

Do 15. 4. 2025, nejpozději do konce úředních hodin může student podat žádost o přesun termínu SZZ (Žádost o přesun SZZ) děkanovi fakulty s vyjádřením vedoucího práce (pokud se žádost týká závěrečné práce) a vedoucího katedry garantující studijní program. Součástí žádosti je uvedení vážného důvodu.

Student je povinen odevzdat diplomovou práci v termínech stanovených časovým plánem příslušného akademického roku (viz výše) pro Fakultu biomedicínského inženýrství. Pokud student ve stanoveném termínu diplomovou práci neodevzdá a nevyužije možnosti dle čl. 7 odst.7.4 Směrnice děkana pro realizaci bakalářských a navazujících magisterských studijních programů, studijní oddělení ho odhlásí z termínu SZZ (to neplatí pro opravné a náhradní termíny SZZ stanovené děkanem).

Student si zapisuje diplomovou práci jako předmět v semestru, v němž předpokládá ukončení studia. Zápočet za diplomovou práci, která splňuje veškeré formální náležitosti, uděluje vedoucí práce. Ve výjimečných případech, např. nepřítomnosti vedoucího práce z důvodů nemoci, služební cesty apod. a v případě externích vedoucích, uděluje zápočet garant studijního programu, jeho zástupce (či zástupce pro danou specializaci, pokud se studijní program dělí na specializace), vedoucí katedry garantující studijní program. Tento zápočet musí být zapsán v KOS. Na základě tohoto zápisu může student odevzdat diplomovou práci. Přičemž platí zásada, že u externích vedoucích musí být zapsán zápočet do KOS na základě jejich sdělení sekretariátu katedry garantující studijní program. V případě nepřítomnosti vedoucího práce (externisty) nebo neobdržení vyjádření, posuzuje formální náležitosti garant studijního programu, jeho zástupce (nebo zástupce pro danou specializaci, pokud se studijní program dělí na specializace), nebo vedoucí katedry garantující studijní program a na základě toho je udělen či neudělen zápočet do KOS. Současně platí zásada, že úroveň zpracování nesmí být podmíněna udělením, či neudělením zápočtu. Kvalita zpracování je hodnocena výhradně posudky, a to vedoucího a oponenta. Student, který obdržel v rámci obou posudků hodnocení F má možnost takovou práci obhajovat před komisí pro SZZ.

Tištěná verze diplomové práce: student odevzdává jednu práci oboustranně tištěnou a svázanou v kroužkové vazbě v den konání SZZ tajemníkovi SZZ komise (v dostatečném předstihu před vlastní obhajobou). Výtisk obsahuje nepodepsané zadání, které si student stáhne z databáze PROJECTS ve formátu PDF, viz postup zde. Dále obsahuje Prohlášení o samostatném zpracování a použití UI (umělé inteligence), které student potvrdí a stáhne z KOS (prohlášení bude v KOS dostupné po 17. 2. 2025). Tištěná verze musí být přesnou kopií elektronické verze. Tištěná verze musí být přesnou kopií elektronické verze.

Elektronická verze diplomové práce: student odevzdává práci v elektronické verzi do 12.00 hodin dne uvedeného jako termín pro odevzdání těchto prací v Časovém plánu akademického roku pro FBMI (viz výše) do databáze PROJECTS (práce se nenahrává do informačního systému KOS, do KOS bude automaticky překlopena z PROJECTS po jejím obhájení). Závěrečnou práci lze odevzdat do databáze PROJECTS (včetně vyplněných editačních polí a podle povahy tématu i s přílohami) až poté, co je v KOS udělen studentovi zápočet v souladu s čl. 8 odst. 8.7 Směrnice děkana pro realizaci bakalářských a navazujících magisterských studijních programů. Postup vložení diplomové práce do databáze PROJECTS je uveden zde. Nejdéle do tohoto termínu a času lze nahrát opakovaně upravenou elektronickou verzi. Původní soubor se automaticky přepíše. Elektronická verze práce musí být přesnou kopií oboustranně tištěné verze a obsahuje rovněž nepodepsané zadání diplomové práce, které si student stáhne z databáze PROJECTS ve formátu PDF a Prohlášení o samostatném zpracování a použití UI (umělé inteligence), které student potvrdí a stáhne z KOS (prohlášení bude v KOS dostupné po 17. 2. 2025). Elektronická verze se odevzdává jako soubor PDF (případně se navíc přidává další samostatný soubor ZIP, pokud jsou součástí rozsáhlejší přílohy). Standardní limit jednoho souboru je do 100 MB. Pokud jsou součástí práce videa, fotografie apod., je nutné provést jejich kompresi, aby se zmenšila velikost nahraného souboru ZIP a zkrátila doba stažení těchto souborů vedoucím a oponentům závěrečných prací z databáze PROJECTS. Není nutné odevzdávat tyto přílohy v nejlepším rozlišení a kvalitě. V případě větších příloh je nutné kontaktovat podporu na projects@fbmi.cvut.cz. Zásady pro pojmenování souborů jsou uvedeny v PŘÍKAZU DĚKANA č. 2/2013 o postupu při odhalování plagiátů kvalifikačních prací studentů ČVUT FBMI v českých studijních programech.
Kromě nahraného souboru s diplomovou prací, je povinné v databázi PROJECTS vyplnit tyto kolonky:

  • klíčová slova v jazyce práce
  • klíčová slova v anglickém jazyce
  • abstrakt v jazyce práce 
  • abstrakt v anglickém jazyce
  • vybrat jazyk práce

V databázi PROJECTS je také uveden nález z antiplagiátorského systému THESES/iThenticate a to nejpozději se zveřejněním posudků (viz Příkaz děkana č. 2/2013). Odpovědný pracovník určený vedoucím katedry garantující studijní program zhodnotí nález ze systému THESES/iThenticate. Výsledek nálezu se uvede společně s hodnocením od vedoucího a oponenta práce a bude sloužit jako podklad pro jednání komise SZZ.

Student vypracovává diplomovou práci v jazyce českém, slovenském nebo anglickém dle článku 16, odst. 4 Studijního a zkušebního řádu pro studenty ČVUT v Praze. V případě vypracování závěrečné práce v jazyce anglickém, obsahuje elektronická verze práce titulní stranu (list), zadání práce a prohlášení v anglickém jazyce. V případě vypracování závěrečné práce v jazyce českém a slovenském, obsahuje elektronická verze práce titulní stranu (list), zadání práce a prohlášení v českém jazyce. Prohlášení o samostatném zpracování a použití UI (umělé inteligence) student potvrdí v KOS (prohlášení bude v KOS dostupné po 17. 2. 2025). Pro potřeby elektronické verze diplomové práce si student stáhne prohlášení z KOS a vloží ho do diplomové práce.

Všechny diplomové práce jsou zveřejňovány v elektronické formě včetně všech příloh a posudků v digitální knihovně Fakulty biomedicínského inženýrství (institucionální repozitář, https://dspace.cvut.cz/).   

K zadání diplomové práce musí student vyjádřit svůj souhlas prostřednictvím KOS nejpozději na začátku letního semestru 2. ročníku (typicky během prvního týdne letního semestru). Platnost zadání je omezena na dobu tří následujících semestrů. Studenti studijních programů Civilní nouzové plánování, Aplikovaná fyzioterapie a Biomedicínské laboratorní metody tak učiní na začátku zimního semestru druhého ročníku (typicky během prvního týdne zimního semestru). Platnost zadání diplomové práce u studijního programů Civilní nouzové plánování, Aplikovaná fyzioterapie a Biomedicínské laboratorní metody je omezena na dobu čtyř následujících semestrů. Na zadání diplomové práce je uvedena položka "Zadání platné do": podle výše uvedeného pravidla. Termín konání SZZ se na zadání diplomové práce neuvádí.

Hlavní zásady a pokyny pro vypracování diplomové práce jsou pro studenty uvedeny na https://www.knihovna.cvut.cz/cs/seminare-a-vyuka/jak-psat/jak-psat-zaverecnou-praci. Šablony pro psaní diplomových prací pro jednotlivé programy, které především definují požadovaný obsah práce a formální náležitosti, jsou uvedeny na konci této stránky.

Dalším důležitým dokumentem je:

Důležité UPOZORNĚNÍ!

Z hlediska formálních náležitostí pro úpravu diplomových prací platí doporučení v rámci ČVUT, které je společně s ostatními dokumenty k dispozici na https://knihovna.cvut.cz/cs/seminare-a-vyuka/jak-psat/jak-psat-zaverecnou-praci. Pokyny pro vypracování diplomové práce z katedry, která garantuje příslušný studijní program, mají vždy přednost před obecnými pokyny ČVUT.

Ve vztahu k výše uvedeným doporučujícím dokumentům jsou pro diplomové práce na všech programech Fakulty biomedicínského inženýrství uvedeny upřesňující pokyny:

  • při vypracování diplomové práce v anglickém jazyce, obsahuje elektronická verze práce  titulní stranu (list), zadání práce a prohlášení v anglickém jazyce,
  • při vypracování diplomové práce v jazyce českém a slovenském, obsahuje elektronická verze práce titulní stranu (list), zadání práce a prohlášení v českém jazyce, 
  • při psaní diplomové práce je nutné se řídit “Rámcovými pravidly používání umělé inteligence na ČVUT pro studijní a pedagogické účely v Bc a NM studiu“,
  • z hlediska okrajů se budou ve všech pracích používat okraje 25 mm,
  • rozsah diplomové práce se stanovuje na min. 60 normostran (počet stran od obsahu práce po seznam příloh, přílohy se již do rozsahu nepočítají),
  • vzor titulní strany je uvedený zde
  • logo ČVUT smí být použito pouze takové, které je uvedeno na  https://www.cvut.cz/logo-a-graficky-manual a podle pokynů uvedených v PŘÍKAZU REKTORA č. 4/2016 k užívání znaku ČVUT a k zavedení Grafického manuálu identity ČVUT,
  • tímto se upřesňují a doplňují pokyny v rámci dokumentu ČVUT (viz výše), které jsou pouhým doporučením v rámci ČVUT.

Příkaz děkana č. 2/2013 o postupu při odhalování plagiátů kvalifikačních prací studentů ČVUT FBMI v českých studijních  programech.

Šablony pro psaní diplomové práce:

Magisterský studijní program Šablona
BME a SIPZ - programy garantované katedrou biomedicínské techniky (aktualizovaná šablona bude k dispozici v lednu 2025)

zde (soubor je nutné nejprve uložit a použít PDF reader, NE PDF plugin ve www prohlížeči)

CNP a AFZT - programy garantované katedrou zdravotnických oborů a ochrany obyvatelstva zde
BMKI – program garantovaný katedrou biomedicínské informatiky (aktualizovaná šablona bude k dispozici v lednu 2025) zde
Back to Top